Sztuka autoprezentacji

Podczas pierwszych warsztatów „train-the-trainer” przygotowujących edukatorów społecznych (osoby z niepełnosprawnością intelektualną i psychiczną) do wystąpień w szkołach, na uczelniach wyższych oraz w instytucjach administracji rządowej i pozarządowej, zrealizowano następujące zagadnienia:

– omówiono cele i założenia projektu, dokonano analizy zadań wynikających z harmonogramu projektu,
– został ustalony kontrakt i określone zostały warunki udziału oraz zasady współpracy edukatorów społecznych,
– edukatorzy określili swoje oczekiwania względem projektu, ze szczególnym uwzględnieniem swoich trudności i specyfiki,
– autoprezentacja – moje doświadczenia, przykłady dobrych prezentacji i antyprzykłady,
– przygotowanie mini-poradnika z radami (o co warto zadbać, czego unikać, na co szczególnie zwracać uwagę),
– czas na dyskusję, wymianę refleksji, informacje zwrotne wraz z zapowiedzią kolejnych warsztatów.